Amipa
PRESENTACIÓ
L'AMIPA de l'IES Port d'Alcúdia intenta ajudar a l'alumnat, als seus pares i al professorat per intentar que el funcionament del centre sigui el millor possible. Si necessitau qualsevol cosa no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Els membres de la junta directiva són els següents:

Presidenta: Josefina Sintes
Vicepresidenta: Marta Cladera
Tresorera: Ma Antònia Oliver
Secretària: Marisol Martin
Vocal TAC: Alberto Pérez
Festes i Salraus: Tomàs Adrover
Representant alumnes 1r ESO: Marta Zúnica
Representant alumnes 2n ESO: Eva Diànez
Representant alumnes 3r ESO: Joana Nicolau
Representant alumnes 4t ESO: Montse Sánchez.
Representant comissió de convivència: Mateu Vanrell
CONTACTE I WHATSAPP
Si vols posar-te en contacte amb nosaltres, envia un correu a amipa@iesportdalcudia.org

Per estar al dia de totes les nostres informacions, pots apuntar-te a la nostra llista de difusió en whatsapp.
Has de afegir el número 685968046 als teus contactes i t'arribaran els missatges. Si no és així, posa't en contacte amb nosaltres i ho arreglarem.
AGENDA I NOTÍCIES
IES PORT D'ALCÚDIA - C/ Bisbe Pont 9, 07400 Port d'Alcúdia. Illes Balears. Tel. 971 54 72 46. Fax 971 89 78 30. e-mail: direccioportdalcudia@gmail.com